Σελίδες

Σελίδες

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

"Παραμύθια και μουσική" λέγεται φέτος το πρόγραμμα... μία ανάρτηση που θα εμπλουτίζεται...




"Παραμύθια και μουσική" λέγεται φέτος το πρόγραμμα... Κάθε τάξη ένα παραμύθι...
"Η τοσοδούλα"... ένα από

αυτά...


παραμύθι

Mια φορά κι έναν καιρό, λοιπόν, είπα φέτος το παραμύθι να γίνει "δημοκρατικό..."

Που σημαίνει ότι τα παιδιά θα διαλέγανε το παραμύθι της αρχής της χρονιάς... και θα το δουλεύαμε μαζύ, μετά μουσικής.


Ο τζίτζικας και ο Μέρμηγκας, με φλογέρα, 
grasshopper and ants
(το γνωστό παραμύθι με συνοδεία φλογέρας... )



Κατόπιν, θα το παρουσιάσω ως πρότζεκτ, για νάμαστε εμείς καλά... και αυτοί;... καλύτερα!!!!!!!!


Ο Tζίτζικας και ο Μέρμηγκας, τραγούδι, 2012, grasshopper and ants
(παλαιότερο τραγούδι που είχαμε μάθει... ) 



Ξεκινάμε λοιπον: 
1ον... Ψηφίζουν τα παιδιά το παραμύθι που θα θέλουν γνωρίζοντας μόνον τους τίτλους των παραμυθιών.

2ον.  Τα περισσότερα είναι μύθοι Αισώπου, και δύο είναι άλλα ( Η Τοσοδούλα και η Ραπουνζέλ)... 

3ον.  Αφού ψηφίσουν π.χ "τον γεωργό και τα παιδιά του"... το παίζουν... 

4ον.  Σηκώνονται οι πρωταγωνιστές στον πίνακα και παίζουν. Ένας τον γεωργό και καναδυό τα παιδιά του... 

5ον.  Εγώ τους το τραγουδάω.  

6ον.  Αφού τελειώσουμε, λέμε και το επιμύθιο, το δίδαγμα του παραμυθιού... 

7ον.  Λένε τα παιδιά τι τους έκανε εντύπωση... 

8ον.  Ετοιμάζω την επόμενη παρουσίαση του ίδιου παραμυθιού.  

9ον.  Τώρα κάποιο απ' τα παιδιά θα κάνει τον αφηγητή, και κάποιοι τους πρωταγωνιστές... Θα το παίξουμε τόσες φορές όσο να παίξουν όλοι... 

10ον.  Τέλος βάζουμε μουσική.  Κάποιο απ' τα παιδιά θα φέρει ένα CD με μουσική της αρεσκείας του,  που θα μπορεί να είναι μουσική υπόκρουση για το παραμύθι.

11ον.  Άλλη λύση για την μουσική:  Κάποιοι μαθητές θα τραγουδήσουν οι ίδιοι κάτι που ταιριάζει με τις σκηνές του παραμυθιού.

12ον... έχει και συνέχεια... Θα σάς πω... 

.....................................

13oν. Σαν συνέχεια, σε κάποιες τάξεις, μοίρασα ρόλους και πάλι, ΑΛΛΑ έβαλα και παιδί να κάνει τον αφηγητή.  Είτε να τραγουδήσει (πράγμα δύσκολο... αλλά όχι ακατόρθωτο)... είτε απλώς να πει την ιστορία, με δική μου βοήθεια... 

14ον.  Βλέπουμε... :) = χαμόγελο... 

15ον .  Τα παιδιά μπορούν να βάλουν ζωή στο παραμύθι με το να το ζωγραφίσουν.  

16ον.  Συζητάμε για το επιμύθιο του μύθου του Αισώπου, δηλαδή τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε από αυτό.  Θα μάς εκπλήξει το επιμύθιο που θα μάς πούνε τα παιδιά...προτού τους πούμε το επιμύθιο που έγραψε ο ίδιος ο Αίσωπος...  

17ον . Εδώ, σε αυτό το λινκ, μπορείτε να βρείτε τους μύθους με το Αρχαίο κείμενο, με μετάφραση... και το επιμύθιο... 


Lampros


Y.Γ.  Από τις 2 και μίση που το ανήρτησα (και το κοινοποίησα στο φέις... ) ως τις 8 που βλέπω τώρα... περί τα 900 άτομα περάσανε... για να δούνε την ανάρτηση... 

Ω, το φέις και η διαφήμιση... μια χαρά... ! 
Ευχαριστώ... 

(Mία μέρα μετά... 1300... Ευχαριστώ και μερσώ! ) 







Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

Tραγούδια για την Ε' τάξη του Δημοτικού Σχολείου... και... ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!


Αύριο ξεκινά η νέα σχολική χρονιά.  Καλή χρονιά


Mες στου Αιγαίου τα νησιά... και άλλα... 

Εδώ έχουμε τα τραγούδια της Ε' τάξης... (Άλλη μία ακόμα και τελείωσε η επανάληψη... )


Χορέψετε - Χορέψετε... και άλλα...

Όλα αυτά τα τραγούδια θα τα βρείτε ΔΕΞΙΑ στις σελίδες μου... και εδώ... για την Ε' ...

http://dhmotikomousikh.blogspot.gr/p/greek-childrens-song-for-grade-primary_29.html

Kαλή χρονιά και πάλι

Lampros