Έχοντας στα χέρια μου τρεις ζωγραφιές πρόσφατες κι παίρνοντας αφορμή από μία παληά ανάρτηση τέχνης και μουσικής... δηλαδή, τα "ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ",( EΔΩ το λινκ... κι ΕΔΩ!!! -κλικ στα εδώ-... ) δημιουργήθηκαν τρεις μουσικές ιστορίες οι οποίες είναι οι εξης:
1ον. Το ελάφι. (Τραγούδησα αυτήν την ιστορία με δική μου αυτοσχέδια μουσική...)...
"Μία φορά κι έναν καιρό ήτανε ένα ελάφι που περπατούσε καμαρωτό στο δάσος. (Σήκώνεται ένα παιδί που κάνει το ελάφι και περπατάει μέσα στην τάξη). Εκεί στο δάσος συνάντησε τα παιδιά της (π.χ.) Α΄τάξης... και, επειδή, τα αγαπούσε πολύ, ακούμπησε με το ποδαράκι του το κεφαλάκι τους. Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα." (Το ελάφι- μαθητής ακουμπάει με το χέρι του ένα - ένα τα παιδιά στο κεφάλι, και μετά κάθεται κάτω...)...
Το ελάφι...
2ον. Τα φρούτα. Όπως κάθονται τα παιδιά, δύο σε ένα θρανίο, το ένα παίζει την μαμά και το άλλο το παιδί. Το παιδί δεν θέλει να φάει το φρούτο του. "Φάε το φρουτάκι σου", λέει τραγουδιστά η μαμά. "Δεν θέλω", απαντάει με γκρίνια το παιδί. Αυτό γίνεται τρεις φορές, όπου την τρίτη φορά το παιδί... τρώει το φρουτάκι του...
Φρούτα με ξυλομπογιές
Φρούτα με παστέλ
και τέλος... το πιγκουϊνάκι με τον γονέα του...
3ον. Εδώ συμμετέχουν όλα τα παιδιά. Κάνουν τον γονέα πιγκουΐνο που ταξειδεύει χιλιόμετρα μακρυά μέσα στους πάγους (στην Ανταρκτική, ίσως και 100 χιλιόμετρα) για να βρει θάλασσα, για να ψαρέψει. Μόλις βρίσκει την θάλασσα, κάνει μπλουμ!!! και πέφτει στο νερό. Κολυμπάει σαν δελφίνι για να πιάσει ψάρια και καλαμαράκια. Όταν η κοιλίτσα του γεμίσει, βγαίνει απ' το νερό και επιστρέφει στο μέρος όπου είναι το πιγκουϊνάκι, για να το ταΐσει.
3ον. Εδώ συμμετέχουν όλα τα παιδιά. Κάνουν τον γονέα πιγκουΐνο που ταξειδεύει χιλιόμετρα μακρυά μέσα στους πάγους (στην Ανταρκτική, ίσως και 100 χιλιόμετρα) για να βρει θάλασσα, για να ψαρέψει. Μόλις βρίσκει την θάλασσα, κάνει μπλουμ!!! και πέφτει στο νερό. Κολυμπάει σαν δελφίνι για να πιάσει ψάρια και καλαμαράκια. Όταν η κοιλίτσα του γεμίσει, βγαίνει απ' το νερό και επιστρέφει στο μέρος όπου είναι το πιγκουϊνάκι, για να το ταΐσει.
Πιγκουΐνοι...
έργο με νερομπογιά...
Σημείωση: αυτό που είδανε τα παιδιά ήτανε με κηρομπογιά... Αλλά..., ήτανε, εν τούτοις, ακριβώς το ίδιο σχέδιο...
Η Στ΄ τάξη ζωγραφίζει
μουσική: Vangelis, Conquest of Paridise
μία φώτο, ακόμα, της Μαρίας, η οποία τελείωσε το έργο της αφού δημιουργήθηκε το βίντεο... Της υποσχέθηκα ότι θα μπει στην ανάρτηση... Κι ιδού το έργο της Μαρίας...
Οι πιγκουΐνοι της Μαρίας
Στα παιδιά άρεσε...
Lampros